Kokybės garantija - Melga

GARANTIJA PADANGOMS

Visoms MELGA parduodamoms padangoms suteikiama kokybės garantija.

  1.     Garantija įsigalioja nuo padangų pardavimo datos.
  2.     Visoms prekėms taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai.
  3.     Garantinis laikotarpis naujoms padangoms – 12 mėn., atnaujintoms (restauruotoms) padangoms – 6 mėn.
  4.     Garantijos laikotarpis gali keistis, priklausomai nuo atskiro padangų gamintojo taikomų garantinių sąlygų.
  5.     Garantija suteikiama nuo gamyklinių defektų (gamyklinio broko).
  6.     Gamyklinis defektas nustatomas pagal atskirus kiekvieno padangų gamintojo kriterijus.
  7.     MELGA neatsako už defektus kurie atsirado dėl:

7.1.  padangos neteisingo saugojimo;

7.2.  padangos cheminio ir mechaninio pažeidimo;

7.3.  neteisingo ratlankio dydžio ir tipo naudojimo;

7.4.  nešvaraus, deformuoto ratlankio naudojimo;

7.5.  netinkamo padangos ir kameros dydžio naudojimo;

7.6.  neteisingo ir nekvalifikuoto padangos sumontavimo;

7.7.  neteisingo padangos sumontavimo pažeidžiant padangos geometrinę padėtį;

7.8.  neteisingo padangos vidinio slėgio palaikymo;

7.9.  padangos naudojimo nusitrynus protektoriaus piešiniui;

7.10. padangos naudojimo gamintojo rekomendacijoms neatitinkančiam automobiliui;

7.11. netvarkingos automobilio važiuoklės;

7.12. garantija galioja nuo ratlankio nenumontuotai padangai;

7.13. garantija netaikoma padangos ridai;

7.14. kitų priežasčių, kurias tiesiogiai ar netiesiogiai sukėlė vartotojas, ir kurias nustato kiekvienas gamintojas atskirai.

  1.      Grąžindami prekę privaloma pateikti galiojantį prekės garantinį taloną ir prekės įsigijimą patvirtinantį dokumentą (sąskaitą – faktūrą). Nepateikus čekio ar sąskaitos faktūros garantinė apžiūra neatliekama ir pretenzija netenkinama.
  2. 8Pardavėjas turi teisę padangą (-as) laikyti 14 dienų, kol gamintojas duos atsakymą dėl galimo padangos broko. Jei gamintojas nepripažįsta gamybos broko, padanga grąžinama Pirkėjui.
  3.   Jei pripažįstamas gamybos brokas, MELGA įsipareigoja pasiimti tokias padangas ir jas pakeisti naujomis, jei tuo metu įmonė tokių padangų nebeturi, pakeisti analogiškomis padangomis arba grąžinti Pirkėjui už padangą (-as) sumokėtus pinigus.
  4.   Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. Nr. 697 nutarimu patvirtintų “Mažmeninės prekybos taisyklių” 2014 m. liepos 27 d. redakcija. 

Dėl netinkamos prekių kokybės kreipkitės tel. +370 620 31323 arba adresu UAB “Melga“ Savanorių pr.151A, LT-03150 Vilnius.

NEMOKAMA 12 mėn. PADANGŲ GARANTIJA NUO PAŽEIDIMO

 Nemokama padangų garantija nuo pažeidimo

  1. YOKOHAMA, GENERAL, NORDEXX, CONSTANCY, HAIDA, GRIPMAX padangoms bei kitoms padangoms, MELGA prekybos vietoje pažymėtoms specialiu NEMOKAMOS GARANTIJOS akcijos karuliu suteikiama NEMOKAMA 12 mėn. padangų garantija nuo pažeidimo.
  2. Garantija galioja internetinėje parduotuvėje www.melga.lt ar MELGOS padangų centruose įsigytas keturias YOKOHAMA, GENERAL TIRE, NORDEXX, CONSTANCY, HAIDA arba GRIPMAX padangas sumontavus MELGOS autoservise ir per 21 dieną nuo padangų įsigijimo dienos užpildžius registracijos formą.
    Neužpildžius registracijos formos garantija negalioja.
    Nemokama garantija nuo pažeidimo taikoma vienai iš keturių įsigytų akcijoje dalyvaujančių padangų.
  3. Garantija taikoma pradūrus padangą ar pažeidus ją dėl smūgio važiuojant įprastomis vairavimo sąlygomis.
  4. Jeigu padangos negalima suremontuoti, ji keičiama į analogišką padangą. 
  5. Daugiau informacijos apie garantiją ir jos sąlygas rasite čia.

GOODYEAR DUNLOP „100 % MADE TO FEEL GOOD” GARANTIJA ir DRAUDIMAS NUO PADANGŲ PAŽEIDIMO

Goodyear padangų garantija Dunlop padangų garantija

  1.      14 dienų bandomasis laikotarpis - jei nebūsite patenkinti įsigytomis Goodyear žieminėmis padangomis, Goodyear pakeis jas nauju gaminiu.
  2.      Be to, jei įsigyta nauja padanga prakiurs, galėsite ją pakeisti nauja. Pagal Kampanijos sąlygas pažeista padanga reiškia bet kokį padangos pažeidimą: pradūrimą, pažeidimą dėl smūgio, įplyšimą, patirtą normaliomis, įprastinėmis vairavimo keliu sąlygomis.
  3.      Įsigiję GOODYEAR DUNLOP padangas, užregistruokite gautą kortelę svetainėje www.goodyear-promo.eu/lt per 14 (keturiolika) dienų nuo padangų pirkimo dienos. Neužregistruota kortelė Kampanijoje negalioja.
  4.      Į kampaniją įtraukti padangų modeliai:
    GOODYEAR
    EFFICIENTGRIP COMPACT, EFICIENTGRIP PERFORMANCE, EFFICIENTGRIP SUV, EAGLE F1 ASYMMETRIC 2, EAGLE F1 ASYMMETRIC 3, EAGLE F1 ASYMMETRIC SUV, EAGLE F1 ASYMMETRIC 2 SUV, EAGLE F1 ASYMMETRIC 3 SUV ; 

          DUNLOPSTREETRESPONSE 2, SPORT BLURESPONSE, SPORTMAXX RT, SPORTMAXX RT2, SPORTMAXX RACE, QUATTROMAXX.

  1.      Padangos turi būti įsigytos ir sumontuotos to paties padangų platintojo.
  2.      Kampanija galioja nuo 2017-03-01 iki 2017-09-30 
  3.      Kampaniją organizuoja „Goodyear Dunlop Tires Baltic OU“.
  4.      Daugiau informacijos apie vykdomą kampaniją ir sąlygas rasite čia.

 

Autoserviso paslaugų garantija

Vykdytojas – UAB “MELGA”, į.k. 123021015, buveinė Savanorių pr.151a, Vilnius.

Užsakovas – fizinis ar juridinis asmuo, užsakantis Vykdytojo dirbtuvėse atlikti automobilio techninį aptarnavimą ir/arba remontą

  

1. Kokybės garantijos terminas suteiktoms paslaugoms ir automobilių detalėms 6 (šeši) mėnesiai.

2.Garantinis laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo detalės sumontavimo į automobilį, paslaugos suteikimo ir pardavimo dienos. Garantija galioja tik pateiktus pirkimo – pardavimo dokumentus.   

3.Kokybės garantijos laikotarpiu detalės, dalys, mazgai ar agregatai, kurie buvo pakeisti Vykdytojo ir tapo netinkami naudoti pagal tiesioginę paskirtį ar prarado didžiąją dalį funkcionalumo yra pakeičiami naujais arba suremontuojami. Vykdytojas turi teisę pasirinkti pigiausią gedimo pašalinimo būdą t.y. keisti detalę nauja ar ją remontuoti, jei tai neturi įtakos kokybei.

4.Dėl kokybės garantijos taikymo garantinio laikotarpio metu Užsakovas turi kreiptis į Vykdytoją. Užsakovo patirtos išlaidos detalių defektams nustatyti nesikreipiant į Vykdytoją nėra atlyginamos.

5.Garantija suteikiama naujoms detalėms ir tik tuo atveju, jeigu šios detalės įsigytos ir keičiamos viename iš Vykdytojo tinklo autoservisų;

6. Garantija detalėms suteikiama tik, jeigu kitos, mazgą (sistemą) sudarančios detalės atitinka techninius reikalavimus, nėra automobilio mechaninių pažeidimų, nepažeista automobilio kėbulo geometrija;

7.Garantija nėra taikoma natūraliai eksploatacijos metu susidėvinčioms automobilių detalėms ir bei frikcinių medžiagų sudilimui (stabdžių, sankabos padangų ir kiti paviršiai);

8.Garantiniam atvejui nepasitvirtinus ar (ir) esant gedimams, kuriems netaikomi garantiniai įsipareigojimai ir nemokamas aptarnavimas, visas išlaidas, susijusias su detalės gedimo nustatymu bei remontu, Užsakovas apmoka savo sąskaita.

9. Ribota 1 (vieno) mėn. garantija taikoma atliekant dalinį mechanizmo (garantija visam mechanizmui negalioja) remontą, kuro sistemoms, elektroninėms variklio ir kitoms valdymo sistemoms, elektros sistemoms, langų valytuvams, turbinoms ir jų remontui;

10. Garantiniu atveju kompensuojama tik garantinė detalė (kaip nurodyta pirkimo - pardavimo dokumente) ir keitimo paslauga, susijusi su defektine detale. Atsitiktiniai ar šalutiniai nuostoliai nekompensuojami.

11. Kokybės garantija yra neteikiama, jeigu pakeistos detalės gedimas atsirado dėl to, kad:

11.1.automobilis buvo eksploatuojamas nesilaikant automobilio naudojimo instrukcijos, taip pat netinkamo naudojimo atveju, pvz. važiuojant per dideliu greičiu ar perkrovus automobilį;

11.2.automobilis buvo naudojamas ne pagal paskirtį (serijinio automobilio naudojimas sporto varžyboms, keleiviams vežti pritaikyto automobilio naudojimas kroviniams gabenti ir pan.),

11.3.gedimas atsirado dėl veiksnių, nepriklausančių nuo Vykdytojo (cheminių, elektrocheminių, elektrinių poveikių, stichinių nelaimių, gaisro, autoįvykių, trečiųjų asmenų veikos ir pan.),

11.4.į automobilį Užsakovo ar trečiųjų asmenų buvo sumontuotos dalys ar padaryti automobilio konstrukciniai pakeitimai, instaliuota papildoma įranga ar techninės priemonės, kurie nepatvirtinti tos markės automobilių gamintojo.

11.5.Garantija netaikoma automobilių stiklams;

11.6.Garantija netaikoma detalių restauravimo darbams, restauruotoms detalėms, atsarginėms detalėms, įsigytoms automobilių sąvartyne bei naujoms atsarginėms dalims, kurias pristatė pats klientas.

12.Užsakovas privalo suteikti įmonei jai būtiną laiką garantiniams darbams atlikti ir gedimams pašalinti bei reikalingoms dalims pateikti.

13.Kokybės garantija neapima dėl automobilio gedimo Užsakovo patirtos tiesioginės ir/arba netiesioginės žalos (įskaitant moralinę žalą) atlyginimo. Vykdytojas neprivalo atlyginti kitų su automobilio gedimu susijusių Užsakovo išlaidų: išlaidų kito automobilio nuomai, sugedusio automobilio transportavimo iki Vykdytojo išlaidų, vairuotojo nakvynės išlaidų, dėl automobilio prastovos negautų pajamų, gamybos nuosmukio ir pan.