Dūmingumo patikra

Paslaugų registraciją
galite atlikti vienu iš pasirinktų būdų
Registracija telefonu Autoservisų kontaktai
Paslaugų registraciją
galite atlikti vienu iš pasirinktų būdų
Registracija telefonu Autoservisų kontaktai

IEŠKOTE GERIAUSIO PASIŪLYMO REMONTUI?

Bendraukime ir susitarkime.

Kreipkitės ir stengsimės pateikti palankiausią pasiūlymą automobilio remontui.

Gauti asmeninį pasiūlymą

Automobilio dūmingumo matavimas MELGA autoservise

  • Paslaugos kaina - 20 €
  • Šiuo metu dūmingumo matavimų paslaugą teikiame Melga Vilniaus autoservise (Ukmergės g. 149).
  • Atlikus patikrą, klientui pateikiame detalią dūmingumo matavimų ataskaitą ir paaiškiname atliktų diagnostinių tyrimų rezultatus.
Atliekame ne tik dūmingumo matavimus, bet ir remonto darbus

Atliekame ne tik dūmingumo matavimus, bet ir remonto darbus

Mūsų specialistai gali identifikuoti ir pašalinti pagrindines variklioišmetimo sistemoskuro sisemos problemas , dėl kurių padidėja tarša ar dūmingumo lygis. Po remonto darbų galime vėl atlikti dūmingumo matavimą, kad įsitikintume, ar gedimai sėkmingai pašalinti, ir ar transporto priemonė jau atitinka galiojančius emisijų reikalavimus. Tokiu būdu užtikriname, kad automobilis yra pasiruošęs sėkmingai praeiti techninę apžiūrą, o vairuotojas – išvengti papildomų rūpesčių bei išlaidų.

Kokybiškos dūmingumo matavimo paslaugos

Kokybiškos dūmingumo matavimo paslaugos

Melga autoservisų tinklas savo klientams siūlo išsamią, itin kruopščiai atliekamą dūmingumo matavimo paslaugą. Pateikus transporto priemonę mūsų specialistams, galėsime tiksliai įvertinti jūsų automobilio kietųjų kuro dalelių, anglies monoksido ir dioksido (CO ir CO2), azoto oksidų (NOx) ir kitų dujų emisijų kiekius.

Darbui pasitelkiame modernią diagnostinę įrangą. Individualiai tiriame tokius automobilio išmetimo sistemos komponentus, kaip NOx sensorius ir lambda zondas. Dėl šios priežasties ne tik tiksliau nustatome įvairių dujinių emisijų kiekius, bet ir galime įvertinti varikliui tiekiamo kuro-oro mišinio degimo efektyvumą.

Dūmingumo matavimas - norint sėkmingai pereiti privalomąją techninę apžiūrą

Dūmingumo matavimas - norint sėkmingai pereiti privalomąją techninę apžiūrą

Dūmingumo matavimas – tai būtina procedūra tiek dyzelinu, tiek benzinu varomiems automobiliams, norint sėkmingai pereiti privalomąją techninę apžiūrą (TA). Šio matavimo metu tikrinama, kiek kietųjų dalelių (dūmų) išmetama per išmetimo sistemą, ir įvertinama, ar emisijos neviršija leistinų ribų, nustatytų pagal transporto priemonės pagaminimo metus ir variklio technologiją. Jei dūmingumo lygis viršija normą, automobilio savininkas privalo atlikti reikiamą remontą (pvz., patikrinti EGR vožtuvą, turbokompresorių, kuro purkštukus, katalizatoriaus, suodžių filtro, lambda zondo, NOx sensoriaus veikimą) ir pakartoti patikrą, nes priešingu atveju TA pažyma nebus išduota.

Dūmingumo matavimo paslauga dažnai atliekama prieš techninę apžiūrą, siekiant išvengti nesklandumų jos metu. Matavimas atliekamas naudojant opacimetrą – prietaisą, kuris įvertina išmetamųjų dūmų tankį ir permatomumą pagal standartizuotą metodiką. Ši paslauga itin naudinga ne tik dėl techninės apžiūros, bet ir siekiant užtikrinti optimalų variklio darbą bei sumažinti aplinkos taršą. Dėl sugriežtėjusių reikalavimų, ypač senesniems dyzeliniams automobiliams, prevencinis dūmingumo įvertinimas leidžia išvengti papildomų išlaidų ir taupo laiką prieš atliekant oficialią techninę apžiūrą.

Pagrindiniai dūmingumo patikros rodikliai

Automobilio dūmingumo matavimas – specifinė transporto priemonės patikra, kurios metu nustatomas automobilio taršių dujų emisijų lygis ir įvertinamas kuro sudegimo efektyvumas variklio sistemoje.

Dūmingumo patikra – sparčiai populiarėjanti paslauga: griežtėjant Lietuvos ir Europos Sąjungos automobilių taršos bei CO2 emisijų reikalavimams, vis daugiau vairuotojų skuba patikrinti savo transporto priemonės taršos lygį.

Kokybiškai atliktas dūmingumo matavimas taip pat padeda aptikti galimus variklio bei kuro sistemos gedimus, todėl ši paslauga neretai teikiama vykdant kuro tiekimo-išmetimo sistemos diagnostikos ir remonto darbus.

Įprastos dūmingumo patikros metu pirmiausia tiriamas išmetamųjų dūmų tamsumas (dūmingumo lygis). Šiam veiksmui atlikti naudojami tokie prietaisai, kaip opacimetras. Jis padeda įvertinti išmetamųjų dujų skaidrumą ir preliminariai nustatyti variklio degimo efektyvumą bei automobilio taršos lygį.

Išsamios dūmingumo-automobilio taršos patikros metu nustatomas ir kietųjų kuro dalelių, anglies monoksido (CO), anglies dioksido (CO2), azoto oksidų (NOx) bei angliavandenilių (HC) emisijų lygis. Tikslus išvardintų rodiklių įvertinimas padeda automobilio savininkui išsiaiškinti, kokius reikalavimus pagal EURO emisijų reglamentą atitinka jo vairuojama transporto priemonė. Žemiau pateikiama dūmingumo normų lentelė, padedanti pagal nustatytus emisinius rodiklius tiksliai priskirti patikrint transporto priemonę vienam iš 6 EURO standartų.

EURO standartų lentelė

 
taikoma nuo
BenzinasDyzelinas
CONOxHCCONOxHC+NOcKietosios dalelės
Vertės g/km
Euro 11992-07-013,16HC+NOx 1,133,16 1,130,18
Euro 21996-01-012,2HC+NOx 0,51,0 0,70,08
Euro 32000-01-012,30,150,20,640,50,560,05
Euro 42005-01-011,00,080,10,50,250,30,025
Euro 52009-09-011,00,060,10,50,180,230,005
Euro 62014-09-011,00,060,10,50,080,170,005

Praktinė dūmingumo matavimų nauda

Nuodugni automobilio dūmingumo-taršos patikra gali pasitarnauti ir kaip efektyvi diagnostinė paslauga. Ryškus vieno ar kelių emisinių rodiklių nuokrypis nuo gamintojo nurodytų taršos normų gali reikšti įvairaus masto gedimus automobilio kuro tiekimo-išmetimo sistemoje arba defektus variklio skyriuje.

Pavyzdžiui, neįprastai didelis CO2 emisijų kiekis gali signalizuoti apie sumažėjusį automobilio variklio sistemos efektyvumą arba degimo kamerai tiekiamus neproporcingai didelius kuro kiekius. Padidėjusių CO2 emisijų problema gali kilti ir dėl įvairių variklio komponentų (vožtuvų, žiedų ir kt.) susidėvėjimo, ir dėl defektų elektronikos komponentuose, atsakinguose už optimalaus kuro-oro mišinio ruošimą (gedimai oro srauto matuoklėje, lambda zonde, centriniame variklio valdymo bloke).

Ryškus kietųjų dalelių emisijų padidėjimas gali reikšti susidėvėjusių kuro purkštukų problemą, gedimus DPF (dyzelino kietųjų dalelių filtro) sistemoje arba ne iki galo sudegančio kuro-oro mišinio problemas. O perteklinių azoto oksidų (NOx) emisijų atsiradimas gali reikšti katalizatoriaus efektyvumo sumažėjimą, netinkamą kuro-oro mišinio degimo procesų valdymą arba per aukštą temperatūrą degimo kameroje. Pastaroji problema gali atsirasti ir dėl tokių defektų, kaip sugedęs EGR sistemos vožtuvas.

Klientų atsiliepimai Palikti atsiliepimą