Siekiant tobulinti klientų pasitenkinimą naudojantis Melga klientų savitarnos sistema, įgyvendinamas projektas "El. prekybos sistemos modifikavimas integruojant paslaugų pardavimo ir paslaugų rezervavimo funkcionalumus bei ERP sistemą su užsakymų valdymo moduliu", kurio dėka plečiamas sistemos funkcionalumas, suteikiant klientams galimybę apmokėti už paslaugas ir iš karto rinktis laiką paslaugai teikti. Tuo pačiu, integruojamos internetinės prekybos ir verslo valdymo sistemos.
Projektas „El. prekybos sistemos modifikavimas integruojant paslaugų pardavimo ir paslaugų rezervavimo funkcionalumus bei ERP sistemą su užsakymų valdymo moduliu“ finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo ir vykdomas pagal Lietuvos 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 13 prioriteto „Veiksmų, skirtų COVID-19 pandemijos sukeltai krizei įveikti, skatinimas ir pasirengimas aplinką tausojančiam, skaitmeniniam ir tvariam ekonomikos atsigavimui“ priemonę Nr. 13.1.1-LVPA-K-860 „E. komercijos modelis COVID-19“, kaip Europos Sąjungos atsakas į COVID-19 pandemiją.
Projekto pavadinimas: „El. prekybos sistemos modifikavimas integruojant paslaugų pardavimo ir paslaugų rezervavimo funkcionalumus bei ERP sistemą su užsakymų valdymo moduliu“
Projekto vykdytojas: UAB Melga
Įgyvendinančioji institucija: VĮ Lietuvos verslo paramos agentūra
Bendra projekto vertė – 66 160,00 Eur
Projekto vykdymo pradžia – 2022-02-15
Projekto vykdymo pabaiga – 2022-10-17