0 Prekė Prekės (tuščia)
Pirkinių krepšelis

Prekių nėra

Suma: 0,00 €

Variklio remontas

IEŠKOTE GERIAUSIO PASIŪLYMO REMONTUI?

Bendraukime ir susitarkime.

Kreipkitės ir stengsimės pateikti palankiausią pasiūlymą automobilio remontui.

Gauti asmeninį pasiūlymą

Variklio remonto darbai

  • Variklio diagnostika
  • Paskirstymo dirželio keitimas
  • Vandens siurblio keitimas
  • Alkūninio veleno riebokšlio keitimas
  • Vožtuvų dangtelio tarpinės keitimas
  • Generatoriaus diržo keitimas
  • Variklio pagalvės keitimas

Variklio priežiūra ir periodinis aptarnavimas

Vidaus degimo variklis, tai neatsiejama automobilio dalis, kuri kuro mišinio sprogimo reakcijos energiją verčia į mechaninę arba kitaip - sukimo momentą. Varikliai automobiliuose dažnu atveju montuojami keturtakčiai, agregatai dažniausiai varomi benzinu arba dyzelinu.

Automobilio variklis reikalauja tam tikros priežiūros bei periodinio aptarnavimo. Patys paprasčiausi ir bet kuriam vairuotojui žinomi - tepalų bei filtrų keitimas.

Alyva apsaugo besiliečiančias bei judančias metalines detales nuo dilimo, oksidacijos bei atlieka plovimo/valymo funkciją. Oro filtras filtruoja orą patenkantį į variklį, todėl yra svarbu juos keisti pagal gamintojo nustatytus intervalus arba netgi dažniau. 

Daugumos automobilių savininkų pamirštama, tačiau taip pat svarbi detalė - žvakės (dyzeliniuose varikliuose pakaitinimo, o benzininiuose uždegimo). Pakaitinimo žvakės palengvina dyzelinio variklio užvedimą, ypač spaudžiant šaltukui. Benzininiam varikliui žvakės būtinos kuro mišinio uždegimui. Tiek vienu, tiek kitu atveju žvakių keitimą reikia atlikti periodiškai, nesvarbu jos dar veikia ar ne, nes ilgainiui nekeistų žvakių sriegiai oksiduojasi, kas apsunkina jų išsukimą arba netgi lemia elementų nulūžimą, o tai pakelia remonto kainą keletą kartų.

Paskirstymo diržo arba grandinės keitimas

Didelę įtaką variklio tarnavimo laikui turi tinkamai veikiantis ir prižiūrėtas paskirstymo mechanizmas. Jų variacijos: diržinė pavara, pavara varoma grandine bei pavara, varoma krumpliaračiais. Reikia nepamiršti, kad grandinę kaip ir paskirstymo diržą reikia keisti periodiškai pagal gamintojo nustatytus intervalus arba dažniau, nes nutrūkus arba peršokus vienai iš šių detalių, dažnu atveju laukia brangus variklio remontas arba jo keitimas kitu. 

Keičiant dantytąjį diržą reikia keisti visą komplektą t.y.: visus guolius, diržą, vandens siurblį bei aušinimo skystį jei siurblį veda dantytasis diržas. Keičiant grandinę keičiami visi įtempėjai, žvaigždutės, kreipiančiosios. Keičiant ar diržą, ar grandinę rekomenduojama įvertint generatoriaus diržinės pavaros būklę. Jai nusidėvėjus dažnu atveju atsiranda pašaliniai garsai - tai signalas, kad laikas atlikti remonto darbus: keisti dirželį, patikrinti vedančiuosius bei įtempimo guolį, patikrinti generatoriaus guolius, skriemulį, esant nusidėvėjimui - keisti naujais.

VARIKLIO GEDIMAI IR REMONTAS

Dažnu atveju, kad variklis dirbtų be priekaištų keisti alyvą ar filtrus nepakanka. Tai agregatas, kuris dirba aukštoje temperatūroje, patiria vibracijas. Dėl šių veiksnių neretai sukietėja įvairios tarpinės bei riebokšliai, ko pasekoje atsiranda alyvos arba aušinimo skysčio nuotėkis. Dažniausiai pasitaikantys yra veleno riebokšlių, vožtuvų dangtelio, karterio tarpinės gedimai. Nustačius, kur yra alyvos ar kitų skysčių nutekėjimas, dažnu atveju problema išsprendžiama keičiant sandariklius naujais.

Šiuolaikinis variklis tai sudėtingas agregatas, kuriame persipina mechanika, elektronika, fizika ir pan. Tokiame sudėtingame agregate kartais pasitaiko gedimų, kuriems nėra jokių prevencijos priemonių, pavyzdžiui: turbokompresoriaus gedimas, alkūninio veleno lūžimas, cilindrų galvutės įtrūkimai ir pan. Dažnais atvejais šie ir panašūs gedimai yra suremontuojami, tačiau tai reikalauja aukštos kvalifikacijos meistrų pastangų. Atliekant tokius remonto darbus svarbu ne tik pakeisti sugedusias detales naujomis, tačiau nustatyti pradinę gedimo priežastį ir ją taip pat pašalinti, nes nenustačius gedimo priežasties gedimas gali pasikartoti. Pavyzdžiui, turbokompresoriaus gedimo priežastis gali būti mažas alyvos spaudimas, užsikimšusi išmetimo sistema ir pan.

Klientų atsiliepimai Palikti atsiliepimą

Klientai ir partneriai