0 Prekė Prekės (tuščia)
Pirkinių krepšelis

Prekių nėra

Suma: 0,00 €

Aušinimo sistemos remontas

Paslaugų registraciją
galite atlikti vienu iš pasirinktų būdų
Registracija telefonu Autoservisų kontaktai
Paslaugų registraciją
galite atlikti vienu iš pasirinktų būdų
Registracija telefonu Autoservisų kontaktai

IEŠKOTE GERIAUSIO PASIŪLYMO REMONTUI?

Bendraukime ir susitarkime.

Kreipkitės ir stengsimės pateikti palankiausią pasiūlymą automobilio remontui.

Gauti asmeninį pasiūlymą

Aušinimo sistemos remonto darbai

  • Aušinimo skysčio siurblio (vandens pompos) keitimas
  • Termostato keitimas
  • Aušinimo skysčio keitimas
  • Radiatoriaus remontas, keitimas
  • Ventiliatoriaus remontas, keitimas

Aušinimo sistemos paskirtis

Aušinimo sistema yra atsakinga už optimalios, darbinės variklio darbo temperatūros palaikymą. Jei variklis kaista – jis greičiau dėvisi ir gali sugesti. Vidaus degimo variklis dirba degalų mišinio sprogimo (mišinio uždegimo) būdu, kur degimo kameroje išsiskiria labai didelė temperatūra. Dirbant varikliui dėvisi ir papildomi aušinimo sistemos agregatai: vandens siurblys, termostatas, aušinimo radiatorius, ventiliatorius ir kt.

Aušinimo skysčio siurblio, vandens pompos keitimas

Aušinimo skysčio siurblys, dar vadinamas vandens pompa, dažnam gali pasirodyti ne toks svarbus variklio skyriaus elementas ir siekiant sutaupyti, kai kurie vairuotojai jo nekeičia. Tačiau aušinimo skysčio siurblys –  yra vienas iš pagrindinių variklio aušinimo sistemos dalių aušinimo sistemoje. Jo gedimas gali turėti įtakos kitų variklio dalių ar mazgų gedimui. Dėl šios priežasties laiku nepakeitus vandens pompos gali būti reikalingas ir rimtas variklio remontas bei didelės išlaidos.

Yra nemažai faktorių, kurie gali turėti įtakos vandens pompos gedimui. Būtina įsitikinti, ar pats siurblys yra tinkamai sumontuotas, ar yra tvarkingi kiti mazgai ir jų elementai, su kuriais siurblys turi tiesioginį veikimo kontaktą. Aušinimo skysčio siurblio sparnuotės mechaniniai pažeidimai dažniausiai atsiranda dėl metalinių liekanų aušinimo sistemoje. To priežastis dažniausiai būna prieš tai neprižiūrima aušinimo sistema.

Dažniausiai vandens siurblys keičiamas prasidėjus jo veikimo sutrikimams, t.y. nepakankamas aušinimo skysčio cirkuliacijos slėgis, kuris pasireiškia per didele variklio temperatūra, skysčio prasisunkimas prie siurblio, klibėjimas, pašaliniai guolių garsai. Keičiant aušinimo skysčio siurblį, būtina keisti ir aušinimo skystį, nes sename aušinimo skystyje nuo sudilusių elementų gali būti likę pašalinių priemaišų, nuosėdų, metalų drožlių. Keičiant pagrindinį variklio diržą, kuris taip pat suka ir aušinimo siurblį, aušinimo siurblio keitimas yra privalomas.

Termostato keitimas

Ne mažiau svarbus aušinimo sistemos elementas yra ir aušinimo skysčio termostatas. Termostatas paskirtis - užkūrus variklį užtikrinti greitesnį variklio įšilimą iki normalios darbinės temperatūros. Taip pat termostatas padeda palaikyti pastovią darbinę variklio temperatūrą.

Pagrindinis požymis, išduodantis apie aušinimo skysčio termostato gedimą - tai automobilio darbinės temperatūros pokytis. Jeigu temperatūra nepasiekia variklio darbinės temperatūros, variklis dirba netvarkingai, padidėja kuro sąnaudos, suprastėja trauka ir dinamika.
Jeigu termostatas sugedo ir užstrigo uždarytoje padėtyje (neatsidaro arba atsidaro nepilnai) - variklis pradeda kaisti. Tokiu atveju reikia kuo skubiau kreiptis į autoservisą ir pašalinti gedimą. Perkaitinto variklio remontas gali stipriai paploninti Jūsų piniginę.

Aušinimo radiatoriaus remontas ir keitimas

Didelę reikšmę aušinimo sistemoje turi aušinimo radiatorius. Jis atlieka perteklinės temperatūros aušinimo funkciją. Radiatorius keičiamas, kai jis praleidžia aušinimo skystį, yra nesandarus. Taip pat reikėtų atkreipti dėmesį į jo užterštumą, t. y. ar nėra fizinių išorinių apnašų ant aušinimo ploto esančių intarpo grotelių. Esant tokiems nešvarumams, būtina juos panaikinti - atlikti radiatoriaus plovimą.

Ventiliatoriaus remontas ir keitimas

Esant karštiems orams ar stovint automobilių spūstyje, aušinimo radiatorių, nesant pakankamam oro srautui, papildomai aušina prieš jį stovintis ventiliatorius. Ventiliatorius veikia keliomis srauto padėtimis, priklausomai nuo to, koks oro srauto našumas yra reikalingas. Dažniausi ventiliatoriaus gedimai yra ventiliatoriaus guolių išdilimas, klibanti ar fiziškai pažeista pati sparnuotė. Esant tokiems gedimams, ventiliatorių būtina keisti nauju. Klibanti sparnuotė gali pratrinti patį radiatorių, įsisukusi, išsicentravusi ventiliatoriaus sparnuotė gali nulūžti, pažeisdama radiatorių ir prakirsdama aušinimo radiatoriaus vamzdelius, skirtus aušinti skystį.

Aušinimo skysčio nuotėkio patikra ir keitimas

Esant neaiškiam aušinimo sistemos skysčio nuotėkiui, turi būti tikrinamas pilnas sistemos sandarumas. Sandarumas tikrinamas esant šaltam automobiliui ir naudojant specialius prietaisus dirbtinai sukeliamas slėgis visoje aušinimo sistemoje ir tikrinama, kur yra skysčio prasisunkimas. Jeigu sandarumas tikrinamas esant darbinei skysčio temperatūrai, nuo karščio gali būti išsiplėtusi guma ar metalas ir maži nesandarumai gali būti nepastebimi.

Aušinimo skystį rekomenduojama keisti kas 5 metus. Aušinimo skystis ne tik atlieka variklio aušinimo funkciją, bet taip pat tepa aušinimo sistemos elementus, apsaugodamas juos nuo dilimo, korozijos. Todėl rekomenduotina tikrinti ne tik aušinimo skysčio lygį, bet ir atkreipti dėmesį į jo spalvą, bei užšalimo temperatūrą. Keičiant aušinimo skystį, taip pat rekomenduojamas aušinimo sistemos praplovimas. Pakeitus aušinimo skystį, labai svarbu tinkamai nuorinti sistemą, kad nesusidarytų “oro kamštis”, kuris neleidžia tinkamai cirkuliuoti aušinimo skysčiui aušinimo sistemoje.

Aušinimo sistemos remonto darbai MELGA autoservisuose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Utenoje, Alytuje

Klientų atsiliepimai Palikti atsiliepimą

Klientai ir partneriai