Techniniai žibintų reglamento reikalavimai Europos Sąjungoje yra gana griežti, žibintai turi atitikti aukščio, šviesos srauto stiprumo, spalvos ir šviesos srauto kampo reikalavimus.
Iki šių dienų plačiai naudojamos ne tik H7, bet ir H1 bei H4 standartų lemputės. Halogeninių lempučių pagrindiniai trūkumai: trumpas tarnavimo laikas, silpnas apšvietimas ir reikalingas mechaninis šviesos srauto derinimas pakeitus lemputę.
Laikui bėgant prabangesniuose automobiliuose atsirado ksenoniniai ("Xenon") žibintai, kurie pingant technologijai vis plačiau naudojami automobilių pramonėje. Ksenoniniai žibintai šviečia gerokai stipriau, todėl kyla nemažai problemų dėl priešpriešais važiuojančių vairuotojų akinimo. Dėl šios priežasties tokie žibintai turi specialią žibintų padėtį/aukštį reguliuojančią automatinę sistemą, kuri reguliuoja žibinto aukštį atsižvelgiant į automobilio padėtį.
Įdėjus ksenonines lemputes į halogeninių lempučių vietą, automobilis automatiškai neatitinka techninių reikalavimų ir sustabdžius tokį automobilį kontrolės metu, jam bus anuliuojama techninė apžiūra.
Šiandien, technologijoms tobulėjant, ksenoninius žibintus automobiliuose keičia LED žibintai. LED žibintuose naudojamos dar tobulesnės technologijos, kurios leidžia identifikuoti judantį objektą kelyje ir jį ryškiau apšviesti, prasilenkiant automobiliams naktį veikia šviesos srauto automatinis nukreipimas, kad kuo mažiau akintume priešpriešais važiuojančio automobilio vairuotoją.