0 Prekė Prekės (tuščia)
Pirkinių krepšelis

Prekių nėra

Suma: 0,00 €

Padangų slėgio daviklių (TPMS) diagnostika ir programavimas

IEŠKOTE GERIAUSIO PASIŪLYMO REMONTUI?

Bendraukime ir susitarkime.

Kreipkitės ir stengsimės pateikti palankiausią pasiūlymą automobilio remontui.

Gauti asmeninį pasiūlymą

Padangų slėgio daviklių (TMPS) diagnostika ir programavimas

  • Patikimi vokiečių gamintojo HUF slėgio davikliai
  • Pažangios tiesioginės slėgio matavimo sistemos, fiksuojančios net mažus slėgio ir temperatūros skirtumus kiekviename rate
  • Slėgio davikliai yra suprogramuojami su originalia automobilio TPMS sistema

Atliekami darbai:

  • Slėgio daviklių diagnostika, keitimas
  • Slėgio daviklių suprogramavimas su TPMS sistema

Padangų slėgio sistemos nauda

  • Didesnis saugumas
  • Ilgesnis padangų tarnavimo laikas
  • Mažesnės degalų sąnaudos
  • Nuo 2014 metų lapkričio 1 d. visi ES parduodami automobiliai turi turėti padangų slėgio stebėjimo sistemas (TPMS)

Tiesioginis ir netiesioginis TPMS tipai

Padangų slėgio daviklių funkcija yra įspėti Jus kai vienoje ar keliose padangose yra netinkamas oro slėgis, todėl prietaisų skydelyje užsidegus perspėjimo lemputei (geltonas padangos kontūras ir šauktukas viduryje) privalu sulėtinti greitį ir sustojus ar nuvykus į artimiausią autoservisą ar degalinę, padangas apžiūrėti.

Šiai dienai naudojami du pagrindiniai TPMS tipai: tiesioginis ir netiesioginis.

Tiesioginis TPMS yra sumontuotas rato viduje. Kai oro slėgis nukrenta žemiau 25 proc. nuo gamintojo rekomenduojamo, slėgio davikliai perduoda šią informaciją į jūsų automobilio kompiuterį ir prietaisų skydelyje užsidega perspėjimo lemputė.

Netiesioginis TPMS veikia kartu su jūsų automobilio stabdžių antiblokavimo sistemos (ABS) ratų greičio jutikliais. Jei kurioje nors padangoje slėgis sumažėja, ji riedės kitokiu greičiu nei likusios, šią informaciją aptinka jūsų automobilio kompiuteris ir prietaisų skydelyje užsidega perspėjimo lemputė.

Tiesioginės padangų slėgio sistemos nauda

  • Labai mažų slėgio skirtumų nustatymas
  • Tikslus oro slėgio ir temperatūros matavimas kiekviename rate atskirai
  • Blogo slėgio fiksavimas, jeigu slėgis yra blogas visose padangose
  • Slėgio davikliai yra suprogramuojami su originalia automobilio TPMS sistema

Ratų, padangų slėgio daviklių (TPMS) keitimas, programavimas, pririšimas Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Utenoje, Alytuje

Natūralu, kad laikui bėgant sistemos kartais sutrinka. Jei padangos visgi pripūstos rekomenduojamu oro slėgiu ir įspėjamoji lemputė iš prietaisų skydelio nedingo, tikėtina, kad tai gali būti daviklio gedimas ir bus reikalingas remontas.

Atsiradus gedimui kviečiame atvykti į autoservisą „Melga”, atliksime patikrą, jei reikės - mechaninius ar programavimo darbus. Keičiant daviklį - atjungsime senąjį, jį pakeisime nauju ir pririšime prie jūsų automobilio, kad sistema jūsų automobilyje ir toliau veiktų sklandžiai.

Ratų slėgio daviklių (TPMS) remonto ir programavimo kaina priklauso nuo automobilio modelio. Jeigu turite klausimų, ar norite sužinoti darbų kainą, kviečiame susisiekti su mūsų autoserviso meistrais.

Klientų atsiliepimai Palikti atsiliepimą

Klientai ir partneriai